Tu când ți-ai actualizat ultima dată profilul de LinkedIN?

O să depășească LinkedIN popularitatea platformei Facebook? Nu… cel puțin, nu încă! Însă numărul persoanelor care și-au făcut un cont pe această platformă a atins impresionanta cifră de 675 milioane de membri, o creștere de 15 milioane de utilizatori față de luna noiembrie, conform @SocialMediaToday (http://bit.ly/37iS7MC). 

 

Nu trebuie confundat numărul de conturi create cu numărul de utilizatori activi care, din păcate, nu crește în același ritm cu numărul de conturi, însă îți dăm mai jos câteva sugestii ca să devii mai prezent și acolo.

 

  • Fotografia de profil/cover

 O fotografie de profil reprezentativă, clară, care să transmită profesionalism și un cover de fundal personalizat sunt primele elemente care atrag atenția unui recruiter.


  • Rezumat

Concentrează-te pe cele mai relevante detalii din parcursul tău profesional, nu folosi cuvinte tip jargon, folosește aceeași persoană în tot textul și fii deschis.

  • Grammar nazzi 

Acordă atenție textelor și distribuirilor pe care le faci pe acest canal. Nu e loc de greșeli de gramatică sau typos;

  • Personal branding

Adaugă secțiuni interesante despre tine – LinkedIN îți oferă posibilitatea să adaugi secțiuni despre voluntariat, limbile vorbite, premii, certificări, cauze pe care le susții etc.;

  • Update, update, update! 

Foarte mulți recruiteri fac research de candidați pe LinkedIN și, cu siguranță, vrei să găsească toate informațiile despre tine ca să primești o nouă ofertă de job;

  • Fă networking

Conectează-te cu oameni noi – să nu uităm că e o rețea de networking până la urma urmei, iar dacă o sugestie de contact nou ți se pare importantă pentru dezvoltarea ta profesională trimite-i o invitație personalizată;

  • Keep it professional

Postează sau distribuie conținut relevant, profesionist, interesant pentru contactele tale și ține minte – dacă consideri că e informație potrivită pentru facebook sau instagram, atunci NU o posta și pe LinkedIN;

  • Join groups 

Caută grupuri de interes pentru tine, fie că e un grup al unei companii pe care o apreciezi, fie un grup cu oameni din același domeniu profesional cu al tău, fii activ și acolo;


  • Be positive 

Nu lăsa comentarii negative sau răutăcioase; scrie-le un comentariu drăguț oameniilor care își ating obiective ?

 

 

Chiar dacă conținutul devine mai casual, iar utilizatorii au început să posteze conținut care nu are legătură întotdeauna cu mediul profesional, LinkedIN rămâne în continuare o sursă importantă de candidați pentru angajatori, dar și de joburi pentru viitorii angajați, așadar fii activ, tu când ți-ai actualizat ultima dată profilul de LinkedIN?

Gifs credits: giphy.com/

L
oredana Luțescu