Candidatii cu atitudine, la mare cautare


Avem o fisa de post! Este suficient pentru a gasi candidatul potrivit? Nu!  

Sunt multe alte aspecte pe care angajatorii le urmaresc atunci cand isi cauta noi colegi. Vom enumera cateva dintre cele mai importante calitati pe care un angajat trebuie sa le detina si dezvolte pentru a deveni un partener valoros sau pentru a reusi sa impresioneze in cazul unui interviu.

Unele dintre cele mai importante  aspecte, pe care le urmaresc angajatorii sunt seriozitatea, sinceritatea si motivatia.

Proactivitatea

Nu astepta numai sa primesti task-uri, ci vino si cu propriile idei, prezinta proiecte pe care le-ai conturat si care crezi ca ar aduce un plus valoare activitatii companiei.

Asumarea responsabilitatii

Asuma-ti  responsabilitatea atat in cazul succeselor, cat si in cazul esecurilor. Demonstreaza ca esti permanent responsabil, ca nu fugi de greseli si fa tot ce iti sta in putinta pentru a le remedia.

Capacitatea de adaptare la situatii noi, dorinta de a invata pe cont propriu si capacitatea de invatare continua sunt elemente ce nu ar trebui ignorate de niciun individ ce vrea sa se autodepaseasca.

Fii pregatit!

Persoanele bine pregatite, determinate, creative si constante in atingerea obiectivelor stabilite sunt cele care vor avea castig de cauza la interviurile de angajare.

Competenta

Este una dintre cele mai importante abilitati ale unei persoane si este practic fundatia carierei si a succesului acesteia. In termeni simpli, competenta inseamna sa duci la bun sfarsit obiectivul pe care il ai. Sa stii sa stabilesti prioritatile, sa diferentiezi sarcinile relevante de cele irelevante si sa reusesti sa te concentrezi pe ceea ce este important pentru a definitiva proiectul in lucru. Atitudinea “can-do-it” creaza intotdeauna o impresie pozitiva.

Respecta termenele limita

Nu este suficient sa faci o treaba buna. Este imperios necesar sa o livrezi la termenul stabilit.

Dezvolta-ti networking-ul

O persoana cu o retea de contacte bogata genereaza oportunitati de business. Asta poate aduce doar beneficii, atat angajatorului tau cat si tie. 

Abilitatea de a interactiona cu cei din jur

O comunicare eficienta, bunele maniere, empatie fata de colegi, sunt elemente ce nu ar trebui sa lipseasca dintr-un colectiv. Daca fiecare angajat respecta si promoveaza aceast tip de atitudine, cu siguranta rezultatele vor fi dintre cele mai bune.

 

Servicii HR

Ultimele joburi

301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Noutăți