Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.


Humangest Group va ofera consultanta in evaluarea performantelor angajatilor, mai precis, in ceea ce priveste design-ul evaluarii si implementarea acesteia.
Procesul de design al evaluarii presupune elaborarea instrumentelor de evaluare, a procedurii de lucru si a documentelor necesare, in acord cu legislatia, obiectivele organizatiei si cu structura acesteia.
DE CE EVALUAREA PERFORMANTELOR?
Fiind obligatorie prin lege, evaluarea de personal este totodata necesara si benefica deoarece:
- permite personalului sa va cunoasca mai bine cerintele, precum si modul in care a contribuit si poate contribui mai departe la dezvoltarea companiei;
- va veti cunoaste mai bine angajatii, putand afla lucruri noi despre aptitudinile, interesele lor profesionale si activitatea pe care o desfasoara;
- veti identifica nevoile de formare ale angajatilor, oferindu-le posibilitatea sa-si dezvolte cunostintele si competentele in folosul companiei;
- va permite sa aplicati in mod obiectiv politicile de promovare si remunerare a personalului, asigurand intarirea performantei prin recunoasterea muncii in functie de rezultatele fiecaruia;
- reamintiti standardele de calitate in munca fiecaruia, asigurandu-va ca angajatii le cunosc si isi indeplinesc obiectivele la nivelul dorit;
- proiectati planuri de actiune la nivelul intregului personal, departamentelor, organizatiei;
- puteti opera schimbarile necesare in grila de salarizare sau in organigrama, precum promovari, restructurari s.a.m.d.
Hogan Assessments


- Surprinde compatibilitatea dintre profilul de personalitate si anumite arii ocupationale (vanzari, management, client service, administrativ, operational etc).
- Furnizeaza informatii despre caracteristicile de personalitate care faciliteaza sau inhiba abilitatea unei persoane de a lucra intr-o echipa, gestionarea stresului, atentia la detalii, capacitatea de inovare, etc.
- Evidentiaza punctele forte si ariile de dezvoltare personale.
- Identifica potentialii factori de risc cu impact negativ asupra performantelor profesionale.
- Evalueaza tendintele spre comportamente disfunctionale, care apar in momente de stres, presiune si oboseala.
- Aceste comportamente pot “submina” succesul profesional si relatiile interpersonale, pot impiedica comunicarea eficienta si reduce performantele in cadrul echipei.
- Cunoasterea acestor riscuri, permite stabilirea unui plan de dezvoltare personala si profesionala.
- Prezice preferintele ocupationale ale unei persoane.
- Determina compatibilitatea dintre valorile unei persoane si tipul de cultura organizationala.
- Descrie mediul de lucru creat de un manager.
CONTACTAȚI-NE PENTRU O OFERTĂ PERSONALIZATĂ