This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Humangest Group va ofera consultanta in evaluarea performantelor angajatilor, mai precis, in ceea ce priveste design-ul evaluarii si implementarea acesteia.
Procesul de design al evaluarii presupune elaborarea instrumentelor de evaluare, a procedurii de lucru si a documentelor necesare, in acord cu legislatia, obiectivele organizatiei si cu structura acesteia.
DE CE EVALUAREA PERFORMANTELOR?
Fiind obligatorie prin lege, evaluarea de personal este totodata necesara si benefica deoarece:
- permite personalului sa va cunoasca mai bine cerintele, precum si modul in care a contribuit si poate contribui mai departe la dezvoltarea companiei;
- va veti cunoaste mai bine angajatii, putand afla lucruri noi despre aptitudinile, interesele lor profesionale si activitatea pe care o desfasoara;
- veti identifica nevoile de formare ale angajatilor, oferindu-le posibilitatea sa-si dezvolte cunostintele si competentele in folosul companiei;
- va permite sa aplicati in mod obiectiv politicile de promovare si remunerare a personalului, asigurand intarirea performantei prin recunoasterea muncii in functie de rezultatele fiecaruia;
- reamintiti standardele de calitate in munca fiecaruia, asigurandu-va ca angajatii le cunosc si isi indeplinesc obiectivele la nivelul dorit;
- proiectati planuri de actiune la nivelul intregului personal, departamentelor, organizatiei;
- puteti opera schimbarile necesare in grila de salarizare sau in organigrama, precum promovari, restructurari s.a.m.d.
Hogan Assessments
- Surprinde compatibilitatea dintre profilul de personalitate si anumite arii ocupationale (vanzari, management, client service, administrativ, operational etc).
- Furnizeaza informatii despre caracteristicile de personalitate care faciliteaza sau inhiba abilitatea unei persoane de a lucra intr-o echipa, gestionarea stresului, atentia la detalii, capacitatea de inovare, etc.
- Evidentiaza punctele forte si ariile de dezvoltare personale.
- Identifica potentialii factori de risc cu impact negativ asupra performantelor profesionale.
- Evalueaza tendintele spre comportamente disfunctionale, care apar in momente de stres, presiune si oboseala.
- Aceste comportamente pot “submina” succesul profesional si relatiile interpersonale, pot impiedica comunicarea eficienta si reduce performantele in cadrul echipei.
- Cunoasterea acestor riscuri, permite stabilirea unui plan de dezvoltare personala si profesionala.
- Prezice preferintele ocupationale ale unei persoane.
- Determina compatibilitatea dintre valorile unei persoane si tipul de cultura organizationala.
- Descrie mediul de lucru creat de un manager.
CONTACT US FOR A PERSONALIZED OFFER